Klanten waar mogelijk betrokken
Na ontwikkeling en zodra de woningen in verkoop zijn, kunnen klanten hun persoonlijke wensen verfijnen. Dit is eigenlijk de leukste fase. De kopersbegeleiders van NBU helpen daarbij tijdens individuele gesprekken. Zij zijn oplossingsgericht en denken mee hoe iets wél kan. Tijdens de bouwperiode organiseert NBU voor kopers diverse bouwplaats bezichtigingen. Ook ontvangen zij nieuwbrieven over de voortgang. NBU vindt het namelijk belangrijk klanten te betrekken bij het bouwproces. Een huis kopen doen mensen niet dagelijks. Bovendien is het meestal één van de grootste en duurste aankopen in een mensenleven. Reden om dit zeer serieus te nemen. NBU ontwikkelt en bouwt tenslotte hun nieuwe thuis.

Lobke, kopersbegeleider: ‘Wij spelen graag in op de specifieke wensen van klanten. Als het op tijd bekend is, houden we er bij de bouwvoorbereidingen rekening mee.’

'Een leuke, diverse buurt om te wonen'
Wendy en Dennis wonen in Bouverijen, Teteringen

Onafhankelijke tevredenheidsmeting
Het is belangrijk dat onze dienstverlening van hoog niveau is én blijft. Daarom stimuleren wij kopers hun ervaringen te delen op Bouwnu.nl, een onafhankelijke vergelijkingswebsite voor de woningbouw door Stichting Klantgericht Bouwen. De beoordeling vindt plaats op basis van:

  • Kwaliteit van de woning
  • Hoe ging de communicatie
  • Hoe verliep het bouwproces

Natuurlijk maken ook wij af en toe fouten. De kunst is deze zo snel en goed mogelijk te herstellen met toch een tevreden klant als resultaat. Het klantbewustzijn zit in het DNA van onze hele organisatie, van ontwikkelaar tot werkvoorbereider, van bedrijfsleider tot uitvoerder en timmerman. Wij zijn er daarom trots op dat NBU al jaren ruim boven het gemiddelde scoort op basis van een groot aantal reviews.

Terug

Ook interessant