Nederlandse Bouw Unie scoort hoog op klanttevredenheid

v


6 oktober 2020


Stichting Klantgericht Bouwen (SKB) reikt jaarlijks SKB-awards uit aan bedrijven die op bepaalde onderdelen van het verkoop- en bouwproces hoog scoren. Nederlandse Bouw Unie scoort al jaren hoge cijfers, maar is in 2020 bij maar liefst drie! categorieën ‘in de top 3 beland’.

In de categorieën ‘kopersbegeleiding’, ‘meer- en minderwerk’ en ‘oplevering’ behaalde NBU over de periode 01-07-2019 t/m 30-06-2020 respectievelijk een tweede, nog een tweede en een derde plaats in de virtuele ranglijst.

Wij zijn trots op het behaalde resultaat, maar nog trotser op het feit dat wij onze klanten op deze aspecten een goede dienstverlening bieden en dit daadwerkelijk zo wordt gewaardeerd.

Onze klanten krijgen via “Mijn NBU Huis” uiteindelijk, zoals het bedoeld is, écht hun “thuis” en zijn meer dan tevreden over de weg daarnaartoe.

Alle NBU’ers: bedankt voor jullie inzet en op naar de 1e plaats voor 2021!


Via onderstaande links komt u bij de betreffende persberichten van SKB:
persbericht kopersbegeleiding award 2020
persbericht oplevering award 2020
persbericht meer-en-minder werk award 2020

Hoe onze aanpak in elkaar steekt, kunt u lezen in het interview dat eerder door SKB/Bouwnu is gepubliceerd:
interview: NBU groot geworden door klein te blijven

Ook interessant